eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkinieuchronne zblizanie się do granicy 45700zł - vat ale co dalej pomozcie jak mozecie › Re: nieuchronne zblizanie się do granicy 45700zł - vat ale co dalej pomozcie jak mozecie
    From: "wojtek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nieuchronne zblizanie się do granicy 45700zł - vat ale co dalej
    pomozcie jak mozecie
    Date: 21 Jul 2004 08:01:10 +0200

    > On Tue, 20 Jul 2004, wojtek wrote:
    > [...]
    >
    > ...tyle że dla PIT liczysz tylko kwoty NETTO (wyjątków nie licząc :]).

    Rozumiem że wszystkie ubezpieczenia (emeryt. rentowe chorobowe) oraz za
    pracownika w cześci zapłaconej przeze mnie tak jak do tej pory wliczam w koszty
    i wszystko wrzucam w pit 5 oraz to samo ze zdrowotnym - odliczam od podatku
    A co się dzieje z podatkiem czy płacę na podstawie tego co wyjdzie w PIT5 czy z
    VAT7 czy jest jeszcze inaczej? Jak pogodzić ze sobą te dwie deklaracje?:)

    > Nie uwzględniłeś jeszcze zakupów. Rzuć kwotą zakupu (brutto) to
    > ci ułamki wyjdą :)

    w moim przypadku jedynym zakupem jest beznzyna i gaz. czy mogę odliczać vat od
    tych zakupów?