  • Data: 2004-06-14 12:49:10
    Temat: Re: nowa dekl. VAT 7
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:
    [...]
    > Panie Szostak
    >
    > Czy te cytaty i nagłówki to tak porżnięte przapadkiem czy z czystej
    > radości rznięcia co popadnie? Może warto by trochę wstrzymac trasak?

    > A i czytanie wątków nie zaszodziłoby.

    Droga Pani Magdaleno.
    Na ogol czytam...ale mam ostatnio duzo zajec zwiazanych z komisja
    rekrutacyjna na nasz wydzial (no wie Pani jak tojest z ta informatyka na
    AGH...)

    > Nie było problemem gdzie i jak ewidencjonowac ale CZY ewidencjonowac

    Droga pani Magdaleno

    Sadzilem ze mamy to juz dokladnie uzgodnione, ze nie ma wzoru ewidencji VAT
    i podatnik TAK ma ja prowadzic, by moc wypelnic poprawnie delaracje VAT,
    wiec do glowy by mi nie przyszlo, ze watpi pani CZY ewidencjonowac...
    Dlatego naiwnie sadzilem ze dyskusja jest GDZIE i jaj i ze mily Pan
    "przedpiszca" piszac o KPiR ma z tym wlasnie problem.
    No bo chyba nie ma problemu z dorysowaniem reka jednej kolumienki
    w rejestrze VAT lun podziale jakiejs innej kreseczka pionowa na dwie...

    > (a
    > więc budowac sobie odpowiednie urządzenia ksiegowe do tego celu) bo ktos
    > widział podobno nowszy wzór deklaracji niz ten na stronie MF i tam nie
    > było miejsca na nieodlioczony VAT od paliwa i samochodow.

    Tak sie sklada, ze ja widzialem na stronie MF jedynie taka, ktora ma w polu
    57 ow nieszczesny podatek od aliw nie podlegajacy odliczeniu.
    Napisalem JEDYNIE do tego copisal poprzednik, ze manie badz niemanie KPiR
    nic tu do rzeczy nie ma a rejestr moznapoprawic...

    > Jakbyś pan doczytał do końca to bys pan wiedział ze jednak ten ktoś źle
    > widział.
    >
    > Czytać, myslec, czytac, mysleć i tak na zmianę, a nawet jednoczesnie
    > proszę.
    > I nie dopinać sie do starych wątków w połowie nie przeczytawszy o co tak
    > naprawde chodziło. Pomaga.

    A  tak przy okazji... jaki jest Pani poglad naporuszana pezeze mniekwestie
    CZy w tych informacjach dodatkowych oglby min fin
    podac "pobwd w pasie osoby odpowiadajacej za sporzadzenie deklaracji ?

    Czo MinFin moze a czego nei moze nakazac umieszczenia w deklaracji..

    Pozdrowienia

    Bogusla