  • 1. Data: 2004-05-26 20:36:27
    Temat: nowa dekl. VAT 7
    Od: "Alexandra" <a...@w...pl>

    Witam
    Czy tylko mnie deklaracja VAT 7 wydaje się bardziej skomplikowana i
    pracochłonna niż poprzednia....
    - infornacja dodatkowa w poz. 57 i 58 ale to da się wytrzymać...

    przeraża mnie tylko roliczenie podatku naliczonego - niestety przy nowym
    przeliczeniu obrotu konieczne będzie rozliczanie strukturą
    i tu.... moje pytanie - np. jeśli pod. naliczony = 100 ale wychodzi ze
    struktury że mogę odliczyć tylko 60..... jak to ująć w tej deklaracji...?
    czy ktoś ma podobne problemy?
    pozdrawiam
    Alex

  • 2. Data: 2004-05-27 06:51:36
    Temat: Re: nowa dekl. VAT 7
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Alexandra napisał:
> [...]
    > i tu.... moje pytanie - np. jeśli pod. naliczony = 100 ale wychodzi ze
    > struktury że mogę odliczyć tylko 60..... jak to ująć w tej deklaracji...?

    Wygląda na to, że w deklaracji wykazuje się juz kwoty wynikające ze
    struktury, zarówno podatku (rubryka 42 i 44) jak i obrotu (41,43).
    Strukturę wyliczasz raz w roku więc nie ma potrzeby pokazywać tego w
    każdej deklaracji.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 3. Data: 2004-05-27 09:29:33
    Od: "Dorota Born" <b...@i...pl>

    Nie chcę was załamywać ale byłam wczoraj na szkoleniu odnoście VAT od
    01-05-2004, no i tam dowiedziałam się że deklaracja VAT-7 zgodna z rozp.MF z
    dnia 23-04-2004 aktualna już nie jest, gdyż jest już nowe zmieniające
    rozporządzenie, które zmienia deklarację VAT- 7 i VAT -7K.
    Wniosek
    powstało coś jako nowe i nawet nie będzie przez nikogo złożone w urzędzie bo
    jest coś jeszcze nowszego.

  • 4. Data: 2004-05-27 09:43:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Dorota Born napisał:

> [...]
    > Wniosek
    > powstało coś jako nowe i nawet nie będzie przez nikogo złożone w urzędzie bo

    Hmm.. na stronie MF nie znalazłam.
    A kiedy zostało opublikowane?
    Bo że leży na biurku ministra to troche mało. Moze tam leżeć jeszcze
    rok, jak stosy innych 'niezbędnych' rozporzadzeń.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-06-04 07:35:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Hmm.. na stronie MF nie znalazłam.
    > A kiedy zostało opublikowane?
    > Bo że leży na biurku ministra to troche mało. Moze tam leżeć jeszcze
    > rok, jak stosy innych 'niezbędnych' rozporzadzeń.

    Zmaterializowało się tutaj:

    DU 123/2004 poz 1292

    Ale warto też zajrzeć tutaj,
    jeszcze w życie nie wszedł, a już się wzięli za nowelizację.
    Ciekawe zmiany w artykułach dotyczących homologacji, umów zleceń,
    budownictwa społecznego (super sankcje z art 171a)
    i nowy art 29a.

    http://ks.sejm.gov.pl/search97cgi/vtopic?action=view
    &VdkVgwKey=%2E%2E%2F%2E%2E%2Fhtml%2Fproc4%2Fopisy%2F
    2956%2Ehtm&DocOffset=1&DocsFound=1&QueryZip=DR
    UK+%3CCONTAINS%3E+2956&Collection=proc4w&Collection=
    proc4o&Collection=proc4
    u&Collection=proc4i&Collection=proc4p&SortSpec=KAD+D
    esc+ORDER+Asc+RODZAJ+De
    sc+DATA+Desc+POCZ+Desc+DOC%5FFN+Desc&SearchUrl=http%
    3A%2F%2Fks%2Esejm%2Egov
    %2Epl%2Fsearch97cgi%2Fvtopic%3FQueryZip%3DDRUK%2B%25
    3CCONTAINS%253E%2B2956%
    26ResultTemplate%3Dprocrslt%252Ehts%26QueryText%3DDR
    UK%2B%253CCONTAINS%253E
    %2B2956%26action%3DSearch%26Collection%3Dproc4w%26Co
    llection%3Dproc4o%26Col
    lection%3Dproc4u%26Collection%3Dproc4i%26Collection%
    3Dproc4p%26SortSpec%3DK
    AD%2BDesc%2BORDER%2BAsc%2BRODZAJ%2BDesc%2BDATA%2BDes
    c%2BPOCZ%2BDesc%2BDOC%2
    55FFN%2BDesc%26ResultStart%3D1%26ResultCount%3D25&Vi
    ewTemplate=procview%2Eh
    ts&ServerKey=Sejm2

  • 6. Data: 2004-06-04 07:37:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Ale warto też zajrzeć tutaj,

    Nie wiedzialem, że taki łamaniec

    http://tiny.pl/vh

  • 7. Data: 2004-06-04 11:07:36
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Hmm.. na stronie MF nie znalazłam.
    Jest na stronie. Osobiście miałem problemy by ją otworzyć, ale jest. Różnica
    jest w wierszu 12 (sekcja C3). Na życzenie mogę odostępnić tego PDFa.
    Darek

  • 8. Data: 2004-06-04 11:12:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik pisarz napisał:

    > Jest na stronie. Osobiście miałem problemy by ją otworzyć, ale jest. Różnica
    > jest w wierszu 12 (sekcja C3). Na życzenie mogę odostępnić tego PDFa.

    Lepiej link.
    Też nie moge znaleźć...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-06-04 11:19:40
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Lepiej link.
    > Też nie moge znaleźć...
    Teraz otworzyła się szybko.
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=151&id=32350
    lub bezpośrednio
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/vat/vat_7.pdf

    Darek

  • 10. Data: 2004-06-04 14:40:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Jun 2004, pisarz wrote:
    [...]
    >+ Teraz otworzyła się szybko.

    ...pół Polski się rzuciło i wszystkie serwery w4cache mają
    ją nie tylko "u siebie" ale wręcz w cache procesora ?
    Dzięki temu że nie jest "via PHP" oczywiście...
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    ...i pomysleć że w końcu ktoś w MF coś zrobił bez PHP. Jestem
    za ustanowieniem nagrody za zdolność wycofania się z głupich
    pomysłów tam gdzie ich nie trzeba ! Choć... ma to wady...
    http://tiny.pl/v6
    http://tiny.pl/vv
    http://tiny.pl/vb