eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkinowe rozp. z w sprawie prowadzenia KPiR na www.mf.gov.pl?! › Re: nowe rozp. z w sprawie prowadzenia KPiR na www.mf.gov.pl?!
  • Data: 2003-03-11 13:33:29
    Temat: Re: nowe rozp. z w sprawie prowadzenia KPiR na www.mf.gov.pl?!
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b4kddm$art$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > moze
    >
    > Nie dość że okrojone, to jeszcze w nieaktualnej wersji tj. bez
    > uwzględnienia nowelizacji z 17.12.2002
    >
    > pozd.Pix

    Bo to nie jest link do strony ministerstwa finansów ale do reklamowej strony
    pana Kolodki i lobby rolniczego ( tych od marchewki ) a teraz także i
    przemysłu maszynowego ( ci od trybików ) ;(

    Ktoś potrafi znaleźć na tej witrynce aktualną stopę odsetek od zaległości
    podatkowych ?
    Wiem jaka jest, ale chciałem ze źródła.
    Kiedyś MF publikowało swoje komunikaty. Dziś nie mogę tego trafić ;(

    Ryszard