  • Data: 2003-09-04 12:39:46
    Temat: Re: nowy Płatnik
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Witam
    > Niezłą niespodziankę nam ZUS przygotował:
    > http://www.zus.gov.pl/programy.htm
    >
    > Jak zobaczyłem rozmiar pełnej wersji (80MB) to ręce mi opadły. Ciekawe
    > do czego jeszcze doprowadzi ten chory monopol. Oczywiście ze starej
    > wersji nie będzie można korzystać (tylko do września).

    Nie mam jeszcze (się ciągnie) ale juz znajomu zapodał że trzeba wszystko
    importować ręcznie ze starego do nowego (najpierw płatników, potem
    zbiory) - nie ma ządnego mechanizmu "raz a dobrze.
    W końcu biura rachunkowe mają na zbyciu cały dzień na klikanie.
    Siadam do tego dzis po południu, zyczcie mi powodzenia...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl