  • 1. Data: 2007-10-30 19:00:24
    Temat: nowy płatnik
    Od: Darek Lewandowski <d...@l...com.pl>

    Witam na stronie ZUS pokazał sie Płatnik 7.001

    pozdrawiam

    Darek Lewandowski

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 071030-0, 2007-10-30
    Przetestowano na: 2007-10-30 20:00:25

  • 2. Data: 2007-10-30 19:55:47
    Temat: Re: nowy płatnik
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 30 października 2007 20:00
    (autor Darek Lewandowski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4...@l...com.pl>):

    > Witam na stronie ZUS pokazał sie Płatnik 7.001

    Pokazał i znikł? :D

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 3. Data: 2007-10-30 22:06:21
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    >W odpowiedzi na pismo z wtorek, 30 października 2007 20:00
    > (autor Darek Lewandowski
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <4...@l...com.pl>):

    > Pokazał i znikł? :D
    Ale szkolenia już są http://www.szkolenia.com.pl/katalog/szkolenie/23269 :)

    czytałem gdzieś dziś opis nowego programu który jest dostępny dla chętnych w
    zusie a dla wszystkich jak dobrze pójdzie z końcem paźdzernika :)

    Ma wejść podpis elektroniczny. Ma zniknąć SDWI a w to miejsce ma wejść coś
    nowego - lepszego ;)

    na ZWUA nie będzie podawanych wyrejestrowań z każdego ubezpieczenia a tylko
    jedno.

    Zamiast ZCZA ma być ZCNA

    Tyle mi się zapamiętało.

    Nowej wersji nie widziałem i nie mogę teraz znaleźć tej strony

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2007-10-31 08:57:28
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 30 Oct 2007 23:06:21 +0100, pawelj napisał(a):

    > Nowej wersji nie widziałem i nie mogę teraz znaleźć tej strony

    http://213.25.26.225/dystrybucja/a1_7_01_001/pelna/S
    etup.exe

  • 5. Data: 2007-10-31 09:00:54
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 31 Oct 2007 09:57:28 +0100, Herald napisał(a):

    > http://213.25.26.225/dystrybucja/a1_7_01_001/pelna/S
    etup.exe

    Wersja 7.01.001 programu Płatnik powstała w celu:

    * umożliwienia obsługi certyfikatów kwalifikowanych o profilu
    określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2002 r.
    wydawanych przez Kwalifikowane Centra Certyfikacji działające obecnie na
    rynku polskim;
    * wprowadzenia standardu XML w zakresie kodowania dokumentów
    ubezpieczeniowych i dostosowania programu Płatnik do wymagań określonych w
    Ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
    publiczne oraz Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 listopada 2005r. w
    sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. Nr 212
    poz. 1766 z 2005 r.);
    * zapewnienia realizacji wymogów wynikających ze zmiany Ustawy z dnia
    13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych w sprawie
    obniżenia stopy procentowej na ubezpieczenia rentowe;
    * zapewnienia realizacji wymogów wynikających z rozporządzenia o
    zmianie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 4
    grudnia 1998 r. w sprawie określenia wzorów zgłoszeń do ubezpieczeń
    społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, imiennych raportów miesięcznych i
    imiennych raportów miesięcznych korygujących, zgłoszeń płatnika, deklaracji
    rozliczeniowych i deklaracji rozliczeniowych korygujących oraz innych
    dokumentów;
    * dostosowania programu do nowych form i zasad oznaczania przesyłek
    rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym wprowadzonych przez Pocztę
    Polską.