  • 1. Data: 2006-05-22 12:22:02
    Temat: numer NIP i zawarte w nim informacje ...
    Od: "sernik" <s...@o...pl>

    cześć,

    czy ktoś z Państwa wie jakie są zawarte informacje
    w numerze nip ? ( bo w peselu jest data urodzenia,płeć)
    ktoś mi mówił że kod urzędu skarbowego - ale jaki ????
    tzn. gdzie jest lista tych kodów

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-22 12:32:35
    Temat: Re: numer NIP i zawarte w nim informacje ...
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    poczytaj: http://wipos.p.lodz.pl/zylla/ut/nip-rego.html

    --
    Krisso

  • 3. Data: 2006-05-22 19:07:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > czy ktoś z Państwa wie jakie są zawarte informacje
    > w numerze nip ? ( bo w peselu jest data urodzenia,płeć)
    > ktoś mi mówił że kod urzędu skarbowego - ale jaki ????
    > tzn. gdzie jest lista tych kodów

    pierwsze trzy cyfry mówia o US w którym nip zostałwydany. To wszystko -
    innych informacji nie ma.

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

  • 4. Data: 2006-05-22 20:02:48
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    sernik napisał(a):

    > czy ktoś z Państwa wie jakie są zawarte informacje
    > w numerze nip ? ( bo w peselu jest data urodzenia,płeć)
    > ktoś mi mówił że kod urzędu skarbowego - ale jaki ????
    > tzn. gdzie jest lista tych kodów

    Tutaj masz wszystko:

    http://www.algorytm.org/index.php?option=com_content
    &task=view&id=139&Itemid=54

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 5. Data: 2006-05-22 21:03:39
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    wiadomości news:22052006.1DA9FB59@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:
    > pierwsze trzy cyfry mówia o US w którym nip zostałwydany. To

    Właśnie, a nie jest uzależniony też w jakiś sposób od daty urodzenia?
    Bo wydaje mi się, że ostatnio przy wystawianiu pit11 w programie IPS
    (darmowej wersji), podałam nip innej osoby i zgłosił to jako błąd. Jak
    zmieniłam datę urodzenia do tego błędnego nipu to nie zgłaszał
    niezgodnosci. Tak samo jak do tej daty urodzenia co miałam wprowadziłam
    poprawny nip - też wszystko było ok. Nie sądzę aby to był zbieg
    okoliczności. Chyba, że komputery też potrafią być zakręcone ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 6. Data: 2006-05-22 21:07:06
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Docent wrote:
    > Tutaj masz wszystko:
    > http://www.algorytm.org/index.php?option=com_content
    &task=view&id=139&Itemid=54

    Aktualizacja - 10.2005
    a teraz niektórym podmiotom
    dają już NIPy z zerem w kodzie urzędu

  • 7. Data: 2006-05-23 07:52:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a n...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku
> [...]

    > poprawny nip - też wszystko było ok. Nie sądzę aby to był zbieg
    > okoliczności. Chyba, że komputery też potrafią być zakręcone ;)

    na 100% nie ma informacji o dacie urodzenia.
    Jakis bład w programie, albo ty cos mieszasz.

    Miłosierdzie jest poczštkiem okrucieństwa.
    Frank Herbert

  • 8. Data: 2006-05-23 12:11:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail'a n...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > na 100% nie ma informacji o dacie urodzenia.
    > Jakis bład w programie, albo ty cos mieszasz.

    Może program ma jakąś bazę części numerów i wie że pewna pula numerów
    została już rozdana przed takim i takim rokiem?

    p. m.

  • 9. Data: 2006-05-23 15:37:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Może program ma jakąś bazę części numerów i wie że pewna pula numerów
    > została już rozdana przed takim i takim rokiem?

    ?
    Dla kazdego us musiałaby to byc inna ilosc numerów nip i inny czas.
    Przyznam sie ze nie widze powodów zaimplementowania czegos takiego, widze
    za to spory problem z zebraniem takich danych.

    H. Jackson Brown, Jr.

  • 10. Data: 2006-05-23 19:03:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Budzik wrote:
> [...]
    > Przyznam sie ze nie widze powodów zaimplementowania czegos takiego, widze
    > za to spory problem z zebraniem takich danych.

    Nie wiem jak z zebraniem, ale sens jest - uchronić od pomyłek
    wprowadzającego dane.

    p. m.