  • 1. Data: 2002-06-18 11:07:13
    Temat: odliczanie VAT od zakupu paliw do "ciężarówek"
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witam !

    z pewnością ten temat juz był, ale nie mogłem odnależć w archiwach i
    bardzo proszę o potwierdzenie:
    czy nadal można odliczać VAT od zakupu wszelkich paliw do samochodów
    ciężarowych (tych które kiedyś były zakupione jako ciężarowe-przerabiane
    i nie mają homologacji) ?

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 2. Data: 2002-06-18 16:49:01
    Temat: Re: odliczanie VAT od zakupu paliw do "ciężarówek"
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "KaMeL" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy nadal można odliczać VAT od zakupu wszelkich paliw do samochodów
    > ciężarowych (tych które kiedyś były zakupione jako ciężarowe-przerabiane

    Nie ma w tym temacie obecnie zmian .Nie można odliczyćVat od paliwa (
    każdego) od osobowych i ładowności do 500 kg.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-06-19 09:32:07
    Temat: Re[2]: odliczanie VAT od zakupu paliw do "ciężarówek"
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Wiola,

    W Twoim liście datowanym 18 czerwca 2002 (18:49:01) można przeczytać:

    WP> Nie ma w tym temacie obecnie zmian .Nie można odliczyćVat od paliwa (
    WP> każdego) od osobowych i ładowności do 500 kg.
    WP> Jolka

    Dzięki, tak myślałem, ale tyle było zamieszania z tymi homologacjami i
    odliczeniem VATu od zakupu ciężarówek, że nabrałem wątpliwości, które
    rozwiałaś.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl