  • 1. Data: 2006-10-15 22:53:17
    Temat: odliczanie odsetek od kredytu ???
    Od: "Victoria" <d...@p...fm>

    Witam
    Czy moglibyście podzielić się ze mną swoją wiedzą dotyczącą ulgi podatkowej
    jak w temacie ?
    podobno jak jeszcze w tym roku zaciąga się kredyt na cele mieszkaniowe można
    odliczać od podatku odsetki od płaconych rat kredytowych ?
    Ja właśnie biorę kredyt hipoteczny na remont domu jednorodzinnego więc czy
    mnie też by to mogło dotyczyć ?
    za każdą odpowiedź z góry - dzięki
    dorota m.

  • 2. Data: 2006-10-16 06:54:51
    Temat: Re: odliczanie odsetek od kredytu ???
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Ja właśnie biorę kredyt hipoteczny na remont domu jednorodzinnego więc czy
    > mnie też by to mogło dotyczyć ?

    nie