  • Data: 2002-03-14 17:18:59
    Temat: Re: odliczenia remontowe - gwoździe, śrubki, drut
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ant" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a6qfou$p6f$1@news.onet.pl...
    > Ale wg SWW ten kinkiet jest zamieszczony w Rozporządzeniu o materiałach
    > budowlanych. A przyjmuje się, że z wymienione w tym rozporządzeniu
    materiały

    -----------

    >To że sa to materiały w/g sww to nie dyskutuje tylko do którego punktu w
    wykazie robót zaliczanych do remontu i modernizaji lokalu to zaliczyć.
    1/ remont ścianek sufitów tynków ?
    2/podłóg posadzek-napewno nie
    3/okien drzwi -też nie
    4/powłok malarskich i tapet -nie
    5/elemtów kowalskich i ślusarskich ?
    6/izolacji-nie
    7/pozostałych elementów ?

    Czy może remont modernizacja wymiana nowych instalacji i montaż trwale
    umiejscowionych :wyposażenia aramtury dotyczących : instalacji sanitarnych
    ,elektrycznych ?
    Ja mam jednak wątpliwości do której zakwalifikować.
    Jolka