  • 1. Data: 2004-02-09 20:22:52
    Temat: odliczenie od podatku 2003
    Od: "mac" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Czy możemy odliczyć od podatku za rok 2003 wydatki poniesione na zakup
    baterii umywalkowej i wannowej ?

    mac

  • 2. Data: 2004-02-09 20:41:12
    Temat: Re: odliczenie od podatku 2003
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik mac napisał:

    > Witam
    > Czy możemy odliczyć od podatku za rok 2003 wydatki poniesione na zakup
    > baterii umywalkowej i wannowej ?

    Nie

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2004-02-09 21:01:55
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "mac" napisał:

    > Witam
    > Czy możemy odliczyć od podatku za rok 2003 wydatki poniesione na zakup
    > baterii umywalkowej i wannowej ?

    Jak najbardziej.
    Minimalny wydatek do odliczenia - 567,00 i oczywiście na podstawie faktury
    VAT.

    pozdrawiam
    sia_ka

  • 4. Data: 2004-02-09 21:12:25
    Od: "Gab" <g...@p...onet.pl>

    mac spod adresu <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wysłał(a):
    > Witam
    > Czy możemy odliczyć od podatku za rok 2003 wydatki poniesione na zakup
    > baterii umywalkowej i wannowej ?
    >
    > mac

    Tak

    Pismo Wicedyr. Depart. Podatkw Bezposrednich i Opłat MF z dnia 22.02.1994
    do Izb i Urzędów Skarbowzch) nr PO 2-10-8010-02042-94)

    zawarte w dodatku do GAZETY PRAWNEJ z dnia 31.01 2003 "Ulga remontowa
    2002 i 2003)

    --
    Gabriel
    [pisząc do mnie popraw adres]

  • 5. Data: 2004-02-09 21:13:50
    Od: "mac" <m...@W...gazeta.pl>

    sia_ka <s...@o...pl> napisał(a):

    > Jak najbardziej.
    > Minimalny wydatek do odliczenia - 567,00 i oczywiście na podstawie faktury
> [...]

    Ta odpowiedź "gryzie się" z odpowiedzią Pana Tomasza...
    Czy jest jakiś oficjalny, rządowy spis artykułów, które można odliczać ?
    Czy po numerze SWW (PKWiU) można poznać, czy daną rzecz można odliczać ?
    mac

  • 6. Data: 2004-02-09 21:19:55
    Od: "Gab" <g...@p...onet.pl>

    mac spod adresu <m...@W...gazeta.pl> wysłał(a):

> [...]
    > Czy jest jakiś oficjalny, rządowy spis artykułów, które można odliczać ?
    > Czy po numerze SWW (PKWiU) można poznać, czy daną rzecz można odliczać ?

    I Oczywiście Rozp MG z dnia 21.12.1996 (Dz U nr156 poz 788)

    --
    Gabriel
    [pisząc do mnie popraw adres]

  • 7. Data: 2004-02-09 21:44:12
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Ta odpowiedź "gryzie się" z odpowiedzią Pana Tomasza...

    Tomasz (Pan Tomasz) ma rację.

    Otóż: NIE można od podatku odliczyć WYDATKÓW na zakup baterii umywalkowej i
    wannowej.
    Można odliczyć od podatku 19% tych wydatków (z pewnymi zastrzeżeniami, czyli
    pod warunkami - do pewnej kwoty, ale też po przekroczeniu pewnego minimum
    wydatków).
    A to nie to samo co odliczyć wydatki.

    Nie wiem, czy Tomasz miał to samo na mysli, ale miał rację odpowiadając
    "nie" na sformułowane akurat W TEN SPOSÓB pytanie. A że przy okazji mógł
    wprowadzić pytającego w błąd, to już inna sprawa - moim zdaniem postąpił
    nieładnie.

    Pozdrawiam
    też Tomasz

  • 8. Data: 2004-02-10 17:49:14
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik modina napisał:

    > Tomasz (Pan Tomasz) ma rację.

    Powiedzmy Tomek. konfiguracja Mozilli jest uniwersalna i musi być w
    miarę oficjalna

> [...]
    > "nie" na sformułowane akurat W TEN SPOSÓB pytanie. A że przy okazji mógł
    > wprowadzić pytającego w błąd, to już inna sprawa - moim zdaniem postąpił

    Dokładnie to miałem na myśli. A co do stylu mojej odpowiedzi, to
    ostatnio dbam o precyzję wypowiedzi i stąd takie kwiatki:-))

    pzdr

    Tomek