  • 1. Data: 2002-10-21 08:47:01
    Temat: odliczenie z tyt. wydatków na remont domu w 2003?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam Grupowiczów!
    Doszły mnie słuchy, że podobno ma być zlilwidowana możliwość odliczenia od
    podatku wydatków na remont domu/mieszkania.
    Czy to prawda?
    Pozdrawiam,
    Grem.

  • 2. Data: 2002-10-21 15:09:40
    Temat: Re: odliczenie z tyt. wydatków na remont domu w 2003?
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam Grupowiczów!
    > Doszły mnie słuchy, że podobno ma być zlilwidowana możliwość
    > odliczenia od podatku wydatków na remont domu/mieszkania.
    > Czy to prawda?

    Póki co jest po staremu.Siedź cicho bo może Pan Grzegorz K. też czyta
    grupę i zmnieni obowiązujące przepisy na wyraźne żądanie obywateli:-)))
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 3. Data: 2002-10-22 05:35:38
    Od: g...@p...onet.pl

    > Póki co jest po staremu.Siedź cicho bo może Pan Grzegorz K. też czyta
    > grupę i zmnieni obowiązujące przepisy na wyraźne żądanie obywateli:-)))
    > Jacek

    Że narazie jest po staremu to wiem, chodzi mi o to jakie są projekty na rok
    2003. Kupiłem mieszkanie i mam zamiar robić remont w przywzłym roku, ale jakby
    miała być jakaś zmiana to muszę zrobić zakupy teraz.
    Pozdrawiam,
    Grem

  • 4. Data: 2002-10-22 16:05:50
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Że narazie jest po staremu to wiem, chodzi mi o to jakie są projekty
    > na rok 2003. Kupiłem mieszkanie i mam zamiar robić remont w przywzłym
    > roku, ale jakby miała być jakaś zmiana to muszę zrobić zakupy teraz.

    A któż to wie co się fachowcom od finansów po głowach kołacze.Jak
    "przepadnie" kasa z abolicji bo TK pewnie ustawę odrzuci to kto
    wie.Jedyne co może być pocieszające to to,że zabraknie im czasu na nowe
    manipulacje przepisami
    Pozdrawiam,
    Jacek