  • 1. Data: 2002-04-04 21:58:57
    Temat: Re: odpis ulgi budowlanej
    Od: <m...@p...fm>

    budowe mozna odliczac jak sie nabylo prawo w 2001 to do 2004 wlacznie
    ile uda cie sie wydac tyle ci zwroca (19%) chocby za 20 lat

  • 2. Data: 2002-04-13 10:58:10
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Halo Panowie a jak to jest z Kasą Mieszkaniowa?

    Jak ja np b.ędę oszczędzał do 2005 roku w Kasie Mieszkaniowej, a zacząłem w
    2001 to co?
    Nie będę mógł w 2005 zacząc budowac domu i korzystać z ulgi zawartej w Kasie
    Mieszkaniowej bo ulga obowiązuje tylko do 2004 roku????

    Jak to jest?

    Dzięki