  • 1. Data: 2002-04-04 18:26:25
    Temat: Re: Re: SAMODONOS
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    napisz czynny żal......................

  • 2. Data: 2002-04-09 09:55:52
    Temat: SAMODONOS
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Co mi grozi? Nie złożem..
    "Art. 209. § 1. Pracodawca rozpoczynający działalność jest obowiązany, w
    terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia tej działalności, zawiadomić na piśmie
    właściwego inspektora pracy i właściwego państwowego inspektora sanitarnego
    o miejscu, rodzaju i zakresie prowadzonej działalności oraz o przewidywanej
    liczbie pracowników, a także złożyć pisemną informację o środkach i
    procedurach przyjętych dla spełnienia wymagań wynikających z przepisów
    bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczących danej dziedziny działalności."
    Przeczytałem jak powinna wyglądać karta i wygląda mi ona na samodonos. Czy
    składać, czy nie składać? Co radzicie? Czy ktoś ma jakieś doświadczenie co
    mi grozi za niezłożenie tej karty?

    Pomocy!!!
    pozdr. Adam

  • 3. Data: 2002-04-10 05:25:11
    Temat: Re: SAMODONOS
    Od: "Robert" <r...@g...com.pl>

    składać
    RR

  • 4. Data: 2002-04-10 12:21:23
    Od: Anna <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Pomocy!!!
    > pozdr. Adam
    >
    > Radzę złożyć. podpbnie jak zawarzeć uimowę na świadczenire usług
    medycznych dla pracowników. W razie kontroli inspektor zażada zgłoszenia i
    umowy.
    opłata za niewywiązanie min 500 zł. Wyegzekwują co do grosza.
    anna