  • Data: 2008-07-20 14:39:22
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, wiem, że są na tej grupie osoby, które nie
    > czepiają się i odpowiadają w miarę możliwości bez zgryźliwości i wiele razy
    > mi pomogły, a niektórzy korzystają z okazji, żeby komuś dogryźć...

    Ok, odpowiadam bez przykładów i sugestii: tak lub nie. Czy tak lepiej?

    Nikt poza tobą nie wie, co może być kosztem Twoim a co nie. W przypadku kontroli
    jeden "obroni" takie okulary, inny nie. Sama powiedziałaś że bedą one służyły
    takze celom osobistym. Tak jak slipy, o których napisałem na początku. Wg mnie
    takie okulary, nawet w przypadku informatyka, nie beda jego "odzieżą ochronną".

    Ale to też jest tak, jak z samochodem będącym ŚT. Nie wolno go używać na
    potrzeby osobiste (no chyba że do przychodu wrzucisz te używanie) a i tak każdy
    tak robi.