  • 1. Data: 2004-05-16 14:38:55
    Temat: okulary w KUP - KPIR??
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    Witam serdecznie,
    mam pytanie, czy f-ra z zakładu optycznego (oprwki, szkła korekcyjne i
    usługa) mogą stanowić KUP w KPIR ??

    Z góry dzieki za odpowiedz, pozdrawiam,
    Zulka

  • 2. Data: 2004-05-17 07:50:08
    Temat: Re: okulary w KUP - KPIR??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 May 2004, izullka wrote:

    >+ Witam serdecznie,
    >+ mam pytanie, czy f-ra z zakładu optycznego (oprwki, szkła korekcyjne
    >+ i usługa) mogą stanowić KUP w KPIR ??

    Obudź się :)
    A CZYM są rzeczone nabytki ??
    Jak towarem handlowym to IMHO "oczywiście" (netto).
    Jak RiR to IMHO "oczywiście" (może być brutto).
    Jak BHP to IMHO "oczywiście" (netto), w tym dla pracowników jest
    nakaz dla niektórych stanowisk pracy.
    Jak "zdrowotne" to IMHO "oczywiście nie" !

    Można dopisywać dalsze pomysły ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-05-17 08:16:10
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    > Obudź się :)

    Staram sie ;)

    > Jak RiR to IMHO "oczywiście" (może być brutto).

    reprezentacja i reklama???

    > Jak "zdrowotne" to IMHO "oczywiście nie" !

    jednosobowa firma, czyli włascieciel kupił sobie okularki niby do pracy
    m.in. przy kompie (wystawia f-ry komputerowo)

  • 4. Data: 2004-05-17 22:33:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2004, izullka wrote:
    [...]
    >+ > Jak RiR to IMHO "oczywiście" (może być brutto).
    >+
    >+ reprezentacja i reklama???

    A skąd *ja* mam wiedzieć po co ci okulary ? :)
    Rozważam przypadki wszelakie ;)

    >+ > Jak "zdrowotne" to IMHO "oczywiście nie" !
    >+
    >+ jednosobowa firma, czyli włascieciel kupił sobie okularki niby do pracy
    >+ m.in. przy kompie (wystawia f-ry komputerowo)

    Kilka razy były tu dyskusje. Pamiętam iż latały cytaty z (lub link do)
    artykułu prasowego: "leczenie właściciela to jego prywatna sprawa"
    (to konkluzja, nie tytuł !) :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał, okularnik)