  • 1. Data: 2004-05-16 12:24:07
    Temat: Kolejne pytanie - tym razem Vat
    Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl>

    Witam,

    Dzięki za odpowiedzi w wątku "Nie miała baba kłopotu...."
    Mam kolejne pytanko, tym razem z Vatu.
    Wytłumaczcie mi proszę ideę art. 90 ustawy o Vat. To znaczy inaczej - ideę
    rozumiem, tylko co to są za czynności, w zwiazku z którymi nie przysługuje
    prawo do obniżenia kwoty podatku należnego?
    I czy ktoś już przerabiał ustalanie tego współczynnika ze swoim
    naczelnikiem, zgodnie z ust. 8?
    To moje początki, więc przepraszam za głupie pytania, chociaż pytań nie ma
    podobno głupich, głupie mogą być tylko odpowiedzi :)

    --
    Pozdrawiam - Daniel Wieszczycki | Ochrona informacji * Prawo internetu
    d...@N...pl | Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 2. Data: 2004-05-16 18:47:47
    Temat: Re: Kolejne pytanie - tym razem Vat
    Od: "daryusz" <d...@W...gazeta.pl>

    Daniel Wieszczycki napisał:

    [...]

    > co to są za czynności, w zwiazku z którymi nie przysługuje
    > prawo do obniżenia kwoty podatku należnego?

    zwolnione i wyłączone

    > I czy ktoś już przerabiał ustalanie tego współczynnika ze swoim
    > naczelnikiem, zgodnie z ust. 8?

    niestety nie