  • 1. Data: 2004-05-24 09:50:37
    Temat: oops..za duzo poszlo :)
    Od: "ArS" <a...@a...net.pl>

    Witam,
    Wyslalismy pit5 do US jak najbardziej poprawny, tylko ze przelew z tytulu
    pit5 poszedl.. jak najbardziej niepoprawny :) za duzo o prawie 500 zl. Czy
    w takim wypadku napisac jakies pisemko wyjasniajace do us czy przejsc do
    porzadku dziennego wplacajac w przyszlym miesiacu kwote odpowiednio
    pomniejszona o wynikla roznice ?
    arsCadras

  • 2. Data: 2004-05-24 11:38:48
    Temat: Re: oops..za duzo poszlo :)
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "ArS" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w takim wypadku napisac jakies pisemko wyjasniajace do us czy przejsc do
    > porzadku dziennego wplacajac w przyszlym miesiacu kwote odpowiednio

    Witam,

    w poprzednim miesiącu zrobiłem podobnie, tylko nadpłata 1500 :-)

    W następnym miesiącu wpłaciłem kwotę o te 1500 mniejszą+z pit5 krótkie
    wyjaśnienie dot. wpłaty - tak, kontrolnie, żeby mieli jasną sytuację.

    Ta wpłata to i tak ZALICZKA, więc w kolejnym miesiącu się to wszystko
    wyrówna.

    pozdrawiam
    łukasz

  • 3. Data: 2004-05-24 21:55:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 May 2004, ArS wrote:

> [...]
    >+ pit5 poszedl.. jak najbardziej niepoprawny :) za duzo o prawie 500 zl. Czy
    >+ w takim wypadku napisac jakies pisemko wyjasniajace do us

    Ja odżałowuję kartkę wyjaśnienia :) (pół dla US a pół dla mnie jako
    potwiedzenie ! :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)