    From: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: oplata skarbowy , koszt uzyskania przychodui
    Date: Sat, 10 Jan 2009 14:10:49 +0100

    > W rozporządzeniu do KPiR są warunki co robić żeby prowadzić
    > chronologicznie na legalu.

    no jest tam napisane ze moge o ile prowadze ewidencje sprzedazy, a jak
    prowadze ewidencje vat to musze dodatkowo ewidencje sprzedazy?

    > Kiedy sprzedajesz to chyba sam wiesz najlepiej ;-)

    mam przelew wystawiam fakture i wykonuje usluge.

    > A co do daty sprzedazy na fakturze za usługi, to tego
    > najwięksi mędrcy czasami nie wiedzą i trzeba imporwizować
    > (chyba że masz czystą sytuację, analogiczną do sprzedazy towaru,
    > z tego co poniżej piszesz wygląda że tak).

    > 07? Raczej 022% :-)

    Wykaz
    towarów i usług, opodatkowanych stawką podatku w wysokości 7%

    poz 162

    Usługi twórców i artystów wykonawców w rozumieniu przepisów ustawy o
    prawie autorskim i prawach pokrewnych wynagradzane w formie honorariów
    za przekazanie lub udzielenie licencji do praw autorskich lub praw do
    artystycznego wykonania

    takie wiec jasne dla mnie to nie jest.

    P.