  • Data: 2004-12-29 11:14:23
    Temat: Re: opłata za potwierdzenie rejestracji VAT-5
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rejestracja VATmana jest ważna z zapłatą opłaty rejestracyjnej. Bez
    > tego ty nie miałeś prawa odliczenia VAT naliczonego, a twoi
    > kontrahenci do odliczenia VATu z faktur, które Ty im wystawiłeś.
    >
    > Magdi

    Wlasnie dostalem info od pracownika (znajomego) z Urzedu Skarbowego.
    Nie ma problemu ze nie zaplacilem tych 152 zl za "Potwierdzenie
    zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT - VAT-5 ".
    Niestety nalezy niezwlocznie to zaplacic i wtedy dostane VAT-5 jako
    potwierdzenie.

    Do rejestracji wymagane jest zlozenie VAT-R (to oczywiscie zrobilem),
    natomiast oplata jest za wydanie potwierdzenia ze sie jest VAT-owcem. W moim
    rozumieniu za wydanie papierka a nie za dokonczenie procedury rejestracji.

    Wplaca sie w Urzedzie Miejskim na konto Wydzialu Finansowego. Z
    potwierdzeniem wplaty nalezy udac sie do US.

    Pisze to wszystko aby kolejni "mlodzi przedsiebiorcy", szukajacy informacji
    w sieci nie szukali tak dlugo jak ja i nie przezywali koszmaru.

    pozdrawiam
    Black Peter