    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: osoby wpsolpracujace , pytanie
    Date: Fri, 30 Dec 2005 18:13:36 +0100

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:dp1t44$4g3$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w >
    > oznacza
    > to ze mozna wspolpracowac z kims (nie jako pracownik) nie posiadajac
    >
    > No tak, tylko ze jako wspolnik wspolpracujesz normalnie jako byznesmen.
    > W ramach "statusu osoby wspolpracujacej" wspolpracujesz charytatywnie - w
    > ramach wspierania najblizszych czlonkow rodziny.

    ok przeczytalem sus, czyli wspolnik w spolce.
    No to teraz mam pytanie z innej beczki, zalozenie, spolka cywlina
    oprdatkowana
    ryczaltem, kazdy ze wspolnikow wypenia PIT 28B tylko teraz jak jest liczona
    czesc przypadajaca na wspolnika rozbita wedlug stawek. Czy to jest tak ze
    okreslamy procentowo udzial wspolnika
    w dochodach spolki, nastepnie kazda stawke ryczaltu z 100% dochodu spolki
    mnozymy przez ten procent ?

    pozdrawiam
    P.

    Ps.
    Wspolpracownik US nie interesuje a za zus zarowno za wspolnika jak i
    wspolpracujaca oosbe skladki oplacam na tej zasadzie co sobie tak ?