  • 1. Data: 2003-10-06 21:37:08
    Temat: paliwo
    Od: "Syl" <s...@b...pl>

    cześć
    prowadzę jednoosobową dg; mam samochód wpisany jako środek trwały. jak
    wygląda sprawa odliczeń? czy mogę odpisać wszystkie wydatki na paliwo (w
    pełnych kwotach)?
    sylwia

  • 2. Data: 2003-10-07 02:50:58
    Temat: Re: paliwo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Oct 2003, Yennifer wrote:

    >+ Użytkownik "ATB" <a...@e...pl> napisał [...]
    >+ > > prowadzę jednoosobową dg; mam samochód wpisany jako środek trwały.
    [...] czy mogę odpisać wszystkie wydatki na paliwo (w pełnych kwotach)?
    >+ >Tak możesz odliczać wszystkie koszty paliwa, ubezpieczenie,
    >+ > naprawy tu nie ma limitu. [...]
    >+ Nie bardzo tak jak mowisz, to jest uzaleznione od tego, czy pytajacy to
    >+ Vatman;-), czy samochod jest ciezarowy...

    Czekaj. Na moje oko to co najwyżej będzie różnica w zaliczaniu
    VAT/brutto, ale nie *limitu* zaliczania w KUP !

    >+ Chociaz, moze na grupie wrozki jednak istnieja?

    ...hm...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (kombinujący co ostatnio przespał)

  • 3. Data: 2003-10-07 06:33:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Oct 2003, Yennifer wrote:
    [...]
    >+ >ale nie *limitu* zaliczania w KUP !
    >+
    >+ tu tez bym polemizowala;-)

    ...no niestety ;)
    Dobrze, art.23.1.47, nie da się ukryć :|

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-10-07 08:00:20
    Od: ATB <a...@e...pl>

> [...]
    > sylwia
    Tak możesz odliczać wszystkie koszty paliwa, ubezpieczenie, naprawy tu nie ma limitu.
    W końcu jest to samochód firmowy więc nie uzywasz go do celów prywatnych:) (to jest
    wersja dla Urzedu Skarbowego)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2003-10-07 14:10:48
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "ATB" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    >Tak możesz odliczać wszystkie koszty paliwa, ubezpieczenie, naprawy tu nie
    ma limitu. >W końcu jest to samochód firmowy więc nie uzywasz go do celów

    Yenn

  • 6. Data: 2003-10-07 16:18:37
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > [...] czy mogę odpisać wszystkie wydatki na paliwo (w pełnych kwotach)?
    >
    > Czekaj. Na moje oko to co najwyżej będzie różnica w zaliczaniu
    > VAT/brutto,

    O wlasnie!
    Twierdzenie wiec: "możesz odliczać wszystkie koszty paliwa, ..." jest z
    gruntu rzeczy niesluszne, bo jeden rzeczywiscie moze sobie odliczyc
    WSZYSTKIE koszty, inny nie (Vat naliczony)....

    >ale nie *limitu* zaliczania w KUP !

    tu tez bym polemizowala;-)
    No, bo jak to jest Gotfrydzie mily, np. z takim BMW Z8?
    Czy rzeczywiscie nie ma limitu zaliczania w KUP np. ubezpieczenia takiego
    samochodu?

    > ...hm...

    Czyzbys byl jedna z nich;-)?

    pozdrawiam