  • 1. Data: 2004-08-04 13:50:03
    Temat: paragon z taxi
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    czy paragon fiskalny z taxi moze byc podstawa do zaliczenia w koszt i
    odliczenia vatu?

    EVERY GOOD PIMP NEEDS A FLY NAME

  • 2. Data: 2004-08-04 14:18:17
    Temat: Re: paragon z taxi
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <x...@i...pl> napisal(a):
    > czy paragon fiskalny z taxi moze byc podstawa do zaliczenia w koszt i
    > odliczenia vatu?

    Nie. Ale jeśli nie minęło siedem dni, to poproś ich o fakturę.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-08-04 17:30:57
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Wed, 4 Aug 2004 14:18:17 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo.podatki, Samotnik
    napisał(a):

    > Nie. Ale jeśli nie minęło siedem dni, to poproś ich o fakturę.

    W koszty niby dlaczego nie ? Co do VAT-u zgoda.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-08-04 17:51:15
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@U...pl> napisal(a):

    > W koszty niby dlaczego nie ? Co do VAT-u zgoda.

    Yyy, a jak to chcesz zrobić? DW?

  • 5. Data: 2004-08-04 22:16:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Aug 2004, Samotnik wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ > W koszty niby dlaczego nie ? Co do VAT-u zgoda.

    *JEŚLI* - to IMHO oczywiście DW :)
    Przyznam że mam obiekcje: rozporządzenie *jawnie* pozwala tylko na
    zaliczenie paragonów nabycia "w jednostkach handlu detalicznego"
    (IMHO taxi trudno zaliczyć :)) zakupów "materiałów" - tak że
    usługi nie bardzo podchodzą :(
    Może Mieczysław wyjaśni czy miał na myśli "inne dowody"
    wg par. 12.3.2 ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-08-05 12:52:08
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Thu, 5 Aug 2004 00:16:23 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > On Wed, 4 Aug 2004, Samotnik wrote:

    > Może Mieczysław wyjaśni czy miał na myśli "inne dowody"
    > wg par. 12.3.2 ?
    > :)

    Wiem, że oberwę - ale właśnie to miałem na myśli - w powiązaniu z art.22
    pkt 1 UoPDoOF.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2004-08-05 22:18:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Aug 2004, Mieczysław wrote:
    [...]
    >+ > Może Mieczysław wyjaśni czy miał na myśli "inne dowody"
    >+ > wg par. 12.3.2 ?
    >+ > :)
    >+
    >+ Wiem, że oberwę

    Ode mnie nie. Ja bym z chęcią poznał wyniki jakichś spraw spornych
    między podatnikami a US w tej sprawie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 8. Data: 2004-08-10 06:24:55
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > Ode mnie nie. Ja bym z chęcią poznał wyniki jakichś spraw spornych
    > między podatnikami a US w tej sprawie :)

    Ja też :-)

    Zwłaszcza jak był jeden paragon w roku na 6 zł :-))))

    Pozdrawiam,
    Karol