  • Data: 2005-04-14 14:32:07
    Temat: Re: paragony na zwyklej drukarce?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Apr 2005, Kriss wrote:

    >+ > Jan pytał o przypadek dawania klientom w garść papierka zawierającego
    >+ > napis "paragon FISKALNY" - który to paragon jednak fiskalnym NIE JEST
    [...]
    >+ Chyba znów trzeba coś uściślić .
    >+
    >+ Autor wątku pytał o "paragon" z laserówki .

    Owszem. I o to czy to oznacza paragon fiskalny.
    A ja wyraźnie komentowałem wypowiedź Jana a nie Dominika ! :)

    >+ Jeżeli ktoś wystawia dokument z nazwą "paragon fiskalny" i nie spełnia on
    >+ warunków § 4. 1.rozp. czyli
    [...cyyyyyytat :)...]
    >+ to oznacza ,że jest oszustem a czynność , której się dopuszcza jest
    >+ przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności KKS.

    Z braku znajomości konkretnego artykułu KKS pozwoliłem sobie tylko
    na sugestię że to jest *możliwe*: jaki artykuł proponujesz konkretnie
    powiadając iż tak JEST ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd