  • Data: 2005-04-14 14:36:16
    Temat: Re: paragony na zwyklej drukarce?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Apr 2005, Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > + > > + + Chyba tu poszedłeś ponad lasem ;-) Zdelegalizowałeś właśnie drukarki
    > + > > fiskalne
    > + > > + we wszystkich hipermarketach, gdzie kasa jest zintegrowana z terminalem
    > + > > + obsługującym karty płatnicze ;-)
    > + >
    > + >
    > + > Hm... a toto drukuje jeszcze jakiś raport "z karty" (czyli nie
    > + > paragon i nie fakturę) czy jak ?
    > +
    > + Tak. Drukuje toto slipa w dwóch egzemplarzach, oprócz tego jakieś raporty.

    No to musi jakoweś inne rozporządzenie MF jeszcze istnieje... ;)
    Albo... albo producent i korzystający z kasy mają je...gdzieś ! :)

    > + > Nie bij, ale do września 2003 uważałem używanie kart do płacenia
    > + > (w .pl, nie mówię o cywilizowanych krajach... czyli z cywilizowanym
    > + > prawem, IMO coś w IX.2003 zostało ucywilizowane :)) za zabronione.
    [...]
    > +
    > + dramatyzujesz.

    Ani trochę.
    Nie rozumiem ludzi którzy nie korzystają z konta internetowego (powiedzmy
    że mowa o koncie lepiej zabezpieczonej niż citi ;>) z tzw. "obawy"
    a w stanie prawnym sprzed IX.2003 sami wystawiali się na "strzał"
    w razie problemu z płatnością.

    > + Albo brak Ci umiejętmności postrzegania świata

    A nazwij sobie to jak chcesz :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)