    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pare pytan
    Date: 12 Jan 2003 22:45:31 +0100

    > prowadze dzialalnosc gospodarcza
    > 1/.w zakresie handlu detalicznego
    > 2/.rozliczam sie w formie zryczaltowanego podatku dochodowego
    > 3/.jestem vatowcem
    > 4/.mam pracownikow
    > :)
    > odnosnie punktu
    > 1. zrobilem juz inwenture na koniec 2002
    > :)
    > 2. czy trzeba cos wyslac do US o kontynuowaniu tej formy rozliczania

    Nie trzeba (rozporz.MF z dn. 17-12-2002). nic Ci się ni zmienia, zostajesz na
    ryczałcie-nie masz obowiązku powiadamiać US o wyborze formy opodatkowania.

    > 3 PIT 28 do US do 31.01

    Tak.Do 31-01-2003 wpłata ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych za XII i
    złożenie
    zeznania o wysokosci uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i
    należnego ryczałtu za poprzedni rok.

    > czy cos jeszcze oprocz oprocz tego
    > ?
    > 4 pracownikom PIT 11(bodajze) i do konca lutego ?

    Przekazanie Pit-11 do 31-03-2002

    > mam jeszcze jedno pytanie czy prawda jest
    > ze jezeli miesieczna zaliczka na podatek dochodowy za pracownikow
    > PIT 4  wynosi zero ( pracownik na 1/2 etatu - wykazana najnizsza kwota )
    > to niewysylamy PITu do US (dotychczas wysylalismy)
    hehe ale o co chodzi:)?
    Pozdrawiam i uśmiecham się, Maris Y.