  • 1. Data: 2003-01-12 19:31:42
    Temat: pare pytan
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    prowadze dzialalnosc gospodarcza
    1/.w zakresie handlu detalicznego
    2/.rozliczam sie w formie zryczaltowanego podatku dochodowego
    3/.jestem vatowcem
    4/.mam pracownikow
    :)
    odnosnie punktu
    1. zrobilem juz inwenture na koniec 2002
    :)
    2. czy trzeba cos wyslac do US o kontynuowaniu tej formy rozliczania
    ?
    3 PIT 28 do US do 31.01
    czy cos jeszcze oprocz oprocz tego
    ?
    4 pracownikom PIT 11(bodajze) i do konca lutego ?

    aha
    mam jeszcze jedno pytanie czy prawda jest
    ze jezeli miesieczna zaliczka na podatek dochodowy za pracownikow
    PIT 4 wynosi zero ( pracownik na 1/2 etatu - wykazana najnizsza kwota )
    to niewysylamy PITu do US (dotychczas wysylalismy)
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 2. Data: 2003-01-12 21:45:31
    Temat: Re: pare pytan
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > 1. zrobilem juz inwenture na koniec 2002
    > :)
    > 2. czy trzeba cos wyslac do US o kontynuowaniu tej formy rozliczania

    Nie trzeba (rozporz.MF z dn. 17-12-2002). nic Ci się ni zmienia, zostajesz na
    ryczałcie-nie masz obowiązku powiadamiać US o wyborze formy opodatkowania.

    > 3 PIT 28 do US do 31.01

    Tak.Do 31-01-2003 wpłata ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych za XII i
    złożenie
    zeznania o wysokosci uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i
    należnego ryczałtu za poprzedni rok.

    > czy cos jeszcze oprocz oprocz tego
    > ?
    > 4 pracownikom PIT 11(bodajze) i do konca lutego ?

    Przekazanie Pit-11 do 31-03-2002

> [...]
    > PIT 4  wynosi zero ( pracownik na 1/2 etatu - wykazana najnizsza kwota )
    > to niewysylamy PITu do US (dotychczas wysylalismy)
    hehe ale o co chodzi:)?
    Pozdrawiam i uśmiecham się, Maris Y.

  • 3. Data: 2003-01-12 21:46:15
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > złożenie
    > zeznania o wysokosci uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i

    oczywiscie 31-03-2003 :)

  • 4. Data: 2003-01-13 08:06:44
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > złożenie
    > zeznania o wysokosci uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i

    Trzeba wysyłac!!!US musi mieć informację o KCH pracownika.