  • 1. Data: 2005-12-06 18:55:05
    Temat: pcc ktore konto
    Od: " Mondzik" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam
    mam maly problem. Najpierw po pol godzinie poszukiwan na mf.gov.pl dalem
    sobie spokoj ale znalazlem na bankier.pl . Chodzi o numery kont urzedu
    skarbowego :) Musze zaplacic pcc od umowy pozyczki i nie mam pojecia na
    ktore konto. Droga eliminacji :
    - cit nie bo ja fizyczny
    - vat nie j.w.
    - pit nie bo to nie dochodowy
    - d.j.b. in.d. j.b. nie bo nie jestem jednostka budzetowa
    - innych kont brak

    pomocy !!! :(((

    pozdrawiam
    Mondzik

  • 2. Data: 2005-12-06 19:07:22
    Temat: Re: pcc ktore konto
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik " Mondzik" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi o numery kont urzedu
    > skarbowego :) Musze zaplacic pcc od umowy pozyczki i nie mam pojecia na
    > ktore konto.
    gdybyś jeszcze podał o który US chodzi...?
    np w moim przypadku na stronie US jest pozycja:
    - pozostałe dochody z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności
    budżetowych (karta podatkowa, podatek od czynności cywilno-prawnych, podatki
    zniesione, podatek od spadków i darowizn)
    i oznaczone jest to kontem 60101013970010072227000000

    Podaj jaki US a najlepiej poszukaj na stronie internetowej właściwego US

    szauek

  • 3. Data: 2005-12-06 19:29:18
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    szauek <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > i oznaczone jest to kontem 60101013970010072227000000
    >
    > Podaj jaki US a najlepiej poszukaj na stronie internetowej właściwego US
    tez
    Tez mam " pozostale dochody z tytulow podatkowych i niepodatkowych
    naleznosci budzetowych " bez tego co Ty masz w nawiasie. Niemniej mam
    watpliwosc czy jest to wlasciwe bo naleznosci budzetowe mi sie kojarza z
    budzetowka :)

    pozdrawiam
    Mondzik

  • 4. Data: 2005-12-06 19:46:28
    Od: "K.K." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > sobie spokoj ale znalazlem na bankier.pl . Chodzi o numery kont urzedu
    > skarbowego :) Musze zaplacic pcc od umowy pozyczki i nie mam pojecia na
    Właśnie na mf.gov.pl jest odpowiedż
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=146&id=40244
    Szczególnie załącznik nr. 1 i 4.
    Niektóre formatki przelewów dosłownie pilnują by nie doszło do pomyłki. Tak
    jest w mBanku, bo jego formatka nie pozwoli wykonać przelewu podatkowego na
    rachunek nie powiązany z symbolem formularza.

    Pozdr.
    K.K.