eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana? › Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
  • Data: 2006-10-28 19:15:38
    Temat: Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello Nikiel,

    Saturday, October 28, 2006, 9:07:29 PM, you wrote:

    >>>>> Z punktu widzenia ksiegowego: wyplata 10 lutego (za przeprazowany
    >>>>> styczen) jest dla firmy kosztem miesiaca stycznia czy lutego?
    >>>>> Podobnie z zusem (do 15-ego)...
    >>>> Stycznia, oczywiście.
    >>> Chodzi oczywiście o koszt podatkowy, więc styczeń nie wchodzi tu do
    >>> rachuby nawet :P
    >> Mylisz się. Wszystko zależy od sposobu naliczania kosztów. W mojej
    >> firmie będa to koszty stycznia. W DG osoby fizycznej, przy metodzie
    >> kasowej jest gorzej.
    > Oj.. od 2005 roku się zmieniło... ;) Wynagrodzenia kosztem podatkowym są
    > dopiero w momencie wypłacenia.

    Mowa o kosztach _dla_ _firmy_, z punktu widzenia _księgowego_. Nie o
    kosztach uzyskania przychodu z punktu widzenia podatkowego.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1