  • Data: 2002-04-12 17:17:24
    Temat: Re: pewnie bylo - sorry - ale ododatkowanie lokat
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzien zalozenia lokaty nie ma znaczenia.
    > Wazna jest data ostatniego (a nie pierwszego) ruchu na lokacie.
    > I bez znajomosci tego nie mozna niczego powiedziec.

    posluchaj mnie Pete --- ktos zalozyl lokate w 2000 roku na 4 lata z
    kapiatlizacja roczna odsetek , czy sie z tym zgodzisz ze zadne dopisane
    odsetki nie beda opodatkowane , w zadnym z 4 lat ,tak to jest , to samo
    dotyczy obligacji 4-letnich i 2 letnich , czyli ci co zalozyli takie lokaty
    przez 4 lub 2 lata nie beda opodatkowani , proponuje zapytac w biurze
    maklerskim , jestem przekonany ze mam racje , a jesli nie mam , to znaczy
    ze ja zostalem wprowadzony w blad

    pozdrowienia
    jacek