  • Data: 2008-02-14 13:38:44
    Temat: Re: pieczątka
    Od: "Gosia" <gosiapraca(malpka)orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko że to absurd i lepiej chyba olać temat zamieszkania i założyć, że
    > dla
    > urzędów ,,mieszka'' się tam gdzie zameldowanie. W końcu musieli by być
    > mocno zdesperowani, żeby to badać.

    Czyli co posumowując pieczątka moja wiem że napewno będzie miała NIP REGON
    Nazwę i adres tylko teraz podsumowując adres wpiszę tej wioski gdzie jestem
    zameldowany to klienci jak się zasugerują pieczątką to nie będą nawet
    wiedzieli gdzie to jest :) a jak zapisze na pieczątce adres biura to chyba
    lepiej by było i cały szum o to sie rozchodził...wieć jak zameldowanie czy
    biuro wolał bym biuro tylko czy mogę tak podawać ?.

    Daniel