  • Data: 2008-02-14 14:04:44
    Temat: Re: pieczątka
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 14:38:44 +0100, Gosia napisał(a):

    > Czyli co posumowując pieczątka moja wiem że napewno będzie miała NIP REGON
    > Nazwę i adres tylko teraz podsumowując adres wpiszę tej wioski gdzie jestem
    > zameldowany to klienci jak się zasugerują pieczątką to nie będą nawet
    > wiedzieli gdzie to jest :) a jak zapisze na pieczątce adres biura to chyba
    > lepiej by było i cały szum o to sie rozchodził...wieć jak zameldowanie czy
    > biuro wolał bym biuro tylko czy mogę tak podawać ?.

    Chyba jednak ktoś musi napisać łopatologicznie, to co sympatyczna_poczta_a
    usiłuje cały czas sugerować.
    Jeżeli pieczątka ma służyć do dodawania powagi pisemkom to możesz tam
    wpisać co tylko chcesz, ale adres prowadzenia działalności jest chyba
    bardziej na miejscu niż adres zamieszkania. Jeśli pieczątkę chcesz
    wstawiać na wypisywanej ręcznie fakturze zamiast wpisywania nazwy
    sprzedawcy, to w tym miejscu przepisy wymagają adresu zamieszkania i adrse
    prowadzenia DG może być tylko dodatkiem. Jeśli piezcątka ma służyć do
    podbikanai poleceń przelewu dla banku, to spytaj w banku czy będą
    przyjmować przelewy z adresem niezgodnym z rejestracją działalności
    gospodarczej.

    > Daniel

    To Gosia czy Daniel?