  • 1. Data: 2007-06-21 10:17:54
    Temat: pieczatki i podpisy na fakturach VAT
    Od: "Paweł K" <k...@...apa.com.pl>

    Witam,
    prosze o informacje czy obecnie jest wymagana pieczatka i podpisy na
    fakturach VAT?

  • 2. Data: 2007-06-21 10:29:43
    Temat: Re: pieczatki i podpisy na fakturach VAT
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł K" <k...@...apa.com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > prosze o informacje czy obecnie jest wymagana pieczatka i podpisy na
    > fakturach VAT?

    ani podpisy ani pieczatki

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-06-21 10:33:02
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > ani podpisy ani pieczatki

    POd warunkiem że podpis jest w PENI czytelny

  • 4. Data: 2007-06-21 11:29:42
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 21-06-2007 o 12:33:02 Karoll <k...@w...plNOSPAM>
    napisał(a):

    > POd warunkiem ?e podpis jest w PENI czytelny

    ???

  • 5. Data: 2007-06-21 11:56:10
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    t...@o...pl pisze:

    > ???

    Chodzi o wzór podpisu złożony wcześniej w US na formularzu PENI -
    Podatkowa Ewidencja Numerów Identyfikacyjnych.

    --
    Yarek

  • 6. Data: 2007-06-21 12:12:10
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 21-06-2007 o 13:56:10 Yarek <y...@f...pl> napisał(a):

    > Chodzi o wzór podpisu złożony wcześniej w US na formularzu PENI -
    > Podatkowa Ewidencja Numerów Identyfikacyjnych.

    O czym Ty piszesz(abstrahując od tego że nie wiem co to PENI
    i w necie nie umiem znaleźć)???

  • 7. Data: 2007-06-21 12:36:38
    Od: <s...@a...pl>

    > O czym Ty piszesz(abstrahując od tego że nie wiem co to PENI
    > i w necie nie umiem znaleźć)???

    Kolega musi pracować chyba w ministerstwie fin. i mówi o tym, czego jeszcze
    nie ma, a ministerstwo wprowadzi ;-))

  • 8. Data: 2007-06-21 12:43:56
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 21-06-2007 o 14:36:38 <s...@a...pl> napisał(a):

    > Kolega musi pracowaae chyba w ministerstwie fin. i mówi o tym, czego
    > jeszcze
    > nie ma, a ministerstwo wprowadzi ;-))

    W ramach solidarności zawodowej z panią Jakubiak,
    w celu umożliwienia prowadzenia działalności gospodarczej ludzikom,
    które bez PENI nie mogłyby tego czynić ;)

  • 9. Data: 2007-06-21 13:06:59
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    t...@o...pl pisze:

    > O czym Ty piszesz(abstrahując od tego że nie wiem co to PENI
    > i w necie nie umiem znaleźć)???

    Nie wiem o czym piszę.
    Miałem po prostu nadzieję wygenerować wiadomość na p.r.h.n.

    --
    Yarek

  • 10. Data: 2007-06-21 16:49:26
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "Yarek" <y...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem o czym piszę.
    > Miałem po prostu nadzieję wygenerować wiadomość na p.r.h.n.

    JA SIĘ TEŻ DOŁONCZĘ
    Kto kszyknie bardziej ?

    Może coś o ortografii ?