  • 1. Data: 2007-08-03 17:56:11
    Temat: pieniadze z innego kraju
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam!
    Taka sytuacja. Ojciec sprzedaje w USA dom. Spora kwote trzyma na koncie tam.
    Oczywiscie wszystko legalne i udokumentowane. Jest obywatelem USA i Polski.
    Czy jesli przywiezie pieniadze do Polski, podaruje mi je zglaszajac do
    Urzedu Skarbowego (darowizna bez podatku), a ja za te pieniadze kupie
    mieszkanie, to bedzie trzeba placic jakis haracz? Jak najlepiej rozwiazac
    taka sytuacje?

  • 2. Data: 2007-08-03 19:22:20
    Temat: Re: pieniadze z innego kraju
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > mieszkanie, to bedzie trzeba placic jakis haracz? Jak najlepiej rozwiazac
    > taka sytuacje?

    Nie.
    Musi uisćić tylko 19 %

  • 3. Data: 2007-08-03 19:34:48
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-08-2007 o 21:22:20 Karoll <k...@w...plNOSPAM>
    napisał(a):

    > Nie.
    > Musi uisaeiae tylko 19 %

    Nie znam się, ale ... od czego te 19%?

  • 4. Data: 2007-08-03 22:03:11
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "bartekE320" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
    > zglaszajac do Urzedu Skarbowego (darowizna bez podatku), a ja za te
    > pieniadze kupie mieszkanie, to bedzie trzeba placic jakis haracz? Jak

    Nie zapłacisz uwaząj tylko na:

    - słowo "przywiezie" i prawo bankowe i kwoty, ktore wolno przesyłać /
    przywozic do Polski
    - ustawe o podatku od spadku i darowizn i fakt, że masz 30 dni na zgłoszenie
    darowizny
    - to zeby kwota przelewu/ wplaty na twoje konto zgadzala sie z kwota
    deklaracji w US