  • 1. Data: 2012-02-01 21:25:22
    Temat: pit-8c zbycie papierow 31.12.2011
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    mam takie krotkie pytanko, w dniu 30.12 (piatek) dokonalem operacji
    zbycia papierow wartosciowych natomiast rozliczenie tej transakcji
    (emakler) pojawilo sie na moim rachunku 4.01.2012 (wplyw srodkow na
    konto) - prosze o info czy transakcja ta powinna sie znalezc w pit-8c za
    2011 rok czy dopiero w 2012 ?

    p/s musze pilnie zlozyc zeznanie roczne, a nie mam czasu czekac na pit-a
    z biura maklerskiego.

  • 2. Data: 2012-02-01 22:11:14
    Temat: Re: pit-8c zbycie papierow 31.12.2011
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/1/2012 3:25 PM, news wrote:
> [...]
    > 2011 rok czy dopiero w 2012 ?
    >
    > p/s musze pilnie zlozyc zeznanie roczne, a nie mam czasu czekac na pit-a

    Nie wiem.
    Ale nie widze przeszkód, zeby teraz to uwzglednic, a za jakis czas
    (chocby i za rok) zrobic korekte jak sie okaze ze jednak 2012 a nie 2011.

  • 3. Data: 2012-02-01 22:24:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    news wrote:

    > p/s musze pilnie zlozyc zeznanie roczne, a nie mam czasu czekac na
    > pit-a z biura maklerskiego.

    To złóż zeznanie. Dochody z giełdy i tak są na odrębnym picie.
    Możesz go złożyć potem, albo jak witek proponuje
    korygować, ale tylko tego pita.

  • 4. Data: 2012-02-01 23:13:57
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2012-02-01 23:24, cef pisze:

    > To złóż zeznanie. Dochody z giełdy i tak są na odrębnym picie.
    > Możesz go złożyć potem, albo jak witek proponuje
    > korygować, ale tylko tego pita.

    a no faktycznie :) toż to odrębne rozliczenie :)
    oczywistosc :)

  • 5. Data: 2012-02-02 05:30:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 22:25:22 +0100, news napisał(a):

> [...]
    > (emakler) pojawilo sie na moim rachunku 4.01.2012 (wplyw srodkow na
    > konto) - prosze o info czy transakcja ta powinna sie znalezc w pit-8c za

    Będzie w 8C za 2012. I tak być powinno wg przepisów.