  • 1. Data: 2005-02-25 16:42:28
    Temat: pit8-11
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Wiem ze pytanie jest banalne ale chcialbym byc pewien.
    Swoim praconikom wystawiam pit8 lub 11 w wierszu deklaracji "Zaliczka na
    podatek dochodowy potracona przez platnika" wykazuje to co fatycznie zostalo
    wyslane do US w PIT4 czy podatek naliczony przed zmniejszeniem o
    ubezpieczenie zdrowotne?
    Wydaje mi sie ze podatek zaplacony.Ale czy mam racje?
    pozdr. i z gory dzieki
    W.

  • 2. Data: 2005-02-25 21:00:40
    Temat: Re: pit8-11
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Wiesiek <j...@n...pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > przed zmniejszeniem o ubezpieczenie zdrowotne?
    > Wydaje mi sie ze podatek zaplacony.Ale czy mam racje?

    Masz rację. To co zostało faktycznie przekazane do US.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #