  • 1. Data: 2003-01-12 23:02:21
    Temat: pkwiu
    Od: "hubi" <h...@p...onet.pl>

    Witam groope
    ma ktoś moze programik z PKWiU
    prosze o kontak na prv
    pozdrawiam
    hubi

    --
    hubertw
    h...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-01-12 23:14:36
    Temat: Re: pkwiu
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hubi" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:avss6a$oa8$1@news.onet.pl...
    > Witam groope
    > ma ktoś moze programik z PKWiU
    > prosze o kontak na prv
    > pozdrawiam
    > hubi

    kilka postow nizej rowniez pytalem o ten programik i oczywiscie odezwali sie
    ludzie ,ze maja ale ...na tym koniec nikt sie nie podzielil.......jak znajde
    to ci podesle i mam nadzieje ze jak tobie mimo wszystko ktos podesle to tez
    sie podzielisz
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-01-13 11:43:19
    Od: "winnie" <w...@o...pl>

    Użytkownik "artek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    znajde
    > to ci podesle i mam nadzieje ze jak tobie mimo wszystko ktos podesle to

    Czy ja równiez mogłabym się dołączyć do prośby podesłania na priva takiego
    programiku?

    pozdrawiam
    Winnie

  • 4. Data: 2003-01-13 19:09:42
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    znajde
    > to ci podesle i mam nadzieje ze jak tobie mimo wszystko ktos podesle to

    Archiwum Panowi czytac!!!! Tam wszystko napisane kto posiada taki program i
    moze go podeslac Wam na priv:)))

    pozdr

  • 5. Data: 2003-01-13 19:32:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Jan 2003, >Waldeamr< wrote:
    [...]
    >+ Archiwum Panowi czytac!!!! Tam wszystko napisane kto posiada taki program

    ...ale on może nie zdzierżyć :)
    A pytającym posłałem i zobowiązałem do podsyłania następnym ;> !

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-01-13 21:07:17
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

    > ...ale on może nie zdzierżyć :)
    > A pytającym posłałem i zobowiązałem do podsyłania następnym ;> !

    W moim przypadku programik to uszkodzone archiwum....wiem bywa ...jesli to
    jednak program rozdawany swego czasu prze GUS bodaj z 1997 roku to nie o ten
    program chodzilo .....jest program Insoft'u PKWiU pod windowsa i ma on jedna
    Idealna ceche :
    mozna wyszukiwac po nazwie ! np: woda mieralna " i otrzymuje sie wszelkie
    info do takiego wyszukanego artykulu........
    ale dzieki za pomoc

  • 7. Data: 2003-01-14 10:04:34
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    Użytkownik "hubi" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Programu nie mam, ale może tu znajdziesz to, czego szukasz:
    http://klasyfikacje.pl/index.php
    pzdr
    Kasia

  • 8. Data: 2003-01-14 16:03:10
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

    > Programu nie mam, ale może tu znajdziesz to, czego szukasz:
    > http://klasyfikacje.pl/index.php

    dzieki za info ale zaznaczam ze szukam programu pod windows , ktory
    wyszukuje po nazwie np" woda mineralna" a na tej stronie i w starym
    programie gus'u z 1997 tego nie ma.........
    pozdrawiam
    artek

  • 9. Data: 2003-01-14 18:59:50
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    artek wrote:

    > dzieki za info ale zaznaczam ze szukam programu pod windows , ktory
    > wyszukuje po nazwie np" woda mineralna" a na tej stronie i w starym
    > programie gus'u z 1997 tego nie ma.........
    Na stronie jest funkcja szukania, jak najbardziej działająca tylko
    trzeba się chwilę zastanowić (albo poczytać podpowiedzi autora strony)
    wpisując zapytanie (omijać odmiany)

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 10. Data: 2003-01-14 21:21:06
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

    > Na stronie jest funkcja szukania, jak najbardziej działająca tylko
    > trzeba się chwilę zastanowić (albo poczytać podpowiedzi autora strony)
    > wpisując zapytanie (omijać odmiany)

    zwlaszcza jak ktos nie ma duzych wymagan:
    wpisz "szafka" juz nie mowie szafka kuchenna.............