  • 1. Data: 2004-03-17 07:23:14
    Temat: płacenie faktury faktura o takiej samej wartości...
    Od: "kalamburo" <k...@g...pl>

    właśni e
    jak stanowią przepisy
    chcę odsprzedać materiały o wartości x firmie która sprzedaje mi usługe o
    takiej samej wartości x
    czy jest możliwy obrót bez angażowania środków finansowych?
    czy tzreba przelewać pieniądze?

    pomózcie
    kal

  • 2. Data: 2004-03-17 08:00:52
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "kalamburo" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > takiej samej wartości x
    > czy jest możliwy obrót bez angażowania środków finansowych?

    można dokonać kompensaty i wtedy nie obracac pieniędzmi.

    Magda

  • 3. Data: 2004-03-17 08:07:26
    Od: "kalamburo" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości
    > można dokonać kompensaty i wtedy nie obracac pieniędzmi.

    czy to coś skomplikowanego?

    kal

  • 4. Data: 2004-03-17 08:13:58
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    > Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości
    >
    > czy to coś skomplikowanego?
    >
    > kal

    Kartka papieru wystawiona przez jedną stronę i podpisana przez drugą, że
    kompensuje się zobowiąznanie z faktury X należnością z faktury Y. Zajrzyj na
    np. http://www.pity.pl/druki/
    tam jest jakiś przyklad chyba:
    OSOK.F_I ( 25 696B 27-11-2003 ) pobierz z:http lub ftp lub ftp2*
    Oświadczenie o kompensacie zobowiązań

    To chyba bedzie to.

    Magda

  • 5. Data: 2004-03-17 08:19:04
    Od: "kalamburo" <k...@g...pl>

    dzięki!

  • 6. Data: 2004-03-17 09:11:58
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Magdalena napisał:

    > Oświadczenie o kompensacie zobowiązań

    Już nawet tam ta zaraza dotarła?? Co to jest kompensata? Jaki akt prawny
    mówi o niej? KC posługuje się pojęciem _potrącenia_.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2004-03-17 10:44:30
    Od: "kalamburo" <k...@g...pl>

    no to wreszcie jak jest?????????

  • 8. Data: 2004-03-17 10:48:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik kalamburo napisał:

    > no to wreszcie jak jest?????????

    A jak myslisz?

    Jak Ty i Twój kontrahent godzicie się na kompensatę/potrącenie/jak zwał
    tak zwał to potrącacie i sprawa załatwiona.
    Dobrze jest to zrobic na piśmie żeby za pare lat któraś ze stron tego
    nie kwestionowała.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl