  • 1. Data: 2004-03-17 07:48:37
    Temat: kratka w samochodzie po 1 maja
    Od: "robert" <p...@i...net.pl>

    jezeli od 1 mja wejdzie ustawa o 50% odliczeniu vat-u na auta osobowe dla
    firm .czy dotychczasowi posiadacze osobowek van z kratka beda mogli po 1
    maja wymontowac kratki i zarejestrowac pojazd na 5 osob z gory dzieki

  • 2. Data: 2004-03-17 10:16:37
    Temat: Re: kratka w samochodzie po 1 maja
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    robert <p...@i...net.pl> wrote:
    > jezeli od 1 mja wejdzie ustawa o 50% odliczeniu vat-u na auta osobowe dla
    > firm .czy dotychczasowi posiadacze osobowek van z kratka beda mogli po 1
    > maja wymontowac kratki i zarejestrowac pojazd na 5 osob z gory dzieki

    Pytasz czy stwierdzasz? :)

    P.

  • 3. Data: 2004-03-17 16:05:13
    Od: "LL" <n...@n...pl>

    Użytkownik "robert" <p...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > jezeli od 1 mja wejdzie ustawa o 50% odliczeniu vat-u na auta osobowe dla
    > firm .czy dotychczasowi posiadacze osobowek van z kratka beda mogli po 1
    > maja wymontowac kratki i zarejestrowac pojazd na 5 osob z gory dzieki

    chyba nic sie nie zmieni
    jesli jest to mozliwe teraz, to bedzie i po 1 maja

    tez sie nad tym zastanawialem, bo skoro mimo, ze w dowodzie rejestracyjnym
    bede mial ciezarowke, to przepisy skarbowe traktowac beda moj samochod jako
    osobowy (slynny wzor jakiegos cymbala: 3xxkg + ilosc osob x 68kg) i nie bede
    mogl odliczac VAT od paliwa
    w takim razie kratka nie jest juz mi potrzebna i najchetniej wywalilbym ja
    bo majac samochod kombi denerwujacy jest brak mozliwosci powieekszenia
    powierzchni bagazowej przez rozlozenie tylnych siedzen