  • 1. Data: 2008-04-14 10:11:11
    Temat: podatek a spadek
    Od: "Wojt" <k...@g...pl>

    Witam
    Sytuacja nastepujaca: polowa domu nalezy do jednej osoby a druga polowe
    odziecziczyla w spadku siostra zmarlej kilka miesiecy temu wlascicielki tej
    2. polowy. Obecnie istnieje koniecznosc sprzedazy tego domu.
    I tu mam do Panstwa pytanie: czy i jeżeli tak, to w jakiej wysokosci zaplaci
    podatek spadkobierczyni polowy domu?

    Pozdrawiam
    W.

    ps.: nie znalazlem jasnej i zrozumialej dla mnie odpowiedzi w sieci :-(

  • 2. Data: 2008-04-15 07:23:10
    Temat: Re: podatek a spadek
    Od: "Wojt" <k...@g...pl>

    Nikt mi nie pomoze? :-(

  • 3. Data: 2008-04-20 14:36:57
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Wojt wrote:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > W.
    >
    > ps.: nie znalazlem jasnej i zrozumialej dla mnie odpowiedzi w sieci :-(

    IMO, jezeli nie ma szans skorzystac z ulgi meldunkowej, to 19% od
    wartosci swojej polowki (bo koszt nabycia=0), niestety...

    Wieslaw