  • 1. Data: 2005-11-25 08:13:59
    Temat: podatek dochodowy w listopadzie
    Od: "ork10" <o...@w...pl>

    Witam
    Kilka lat temu prowadziłem Działalność i w listopadzie co
    roku odprowadzałem podatek podwójny, a potem było rozliczenie roczne i
    ewentualny zwrot albo dopłata.
    Teraz od niedawna znowu mam DG i składam deklaracje
    PIT-5L, czyli płacę podatek liniowy 19%.
    Pytam, bo do robienia pitów korzystam z programu
    z Rzeczpospolitej, a ten liczy mi normalnie pojedyńczo, tak się zastanawiam
    czy aby dobrze.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-25 08:28:09
    Temat: Re: podatek dochodowy w listopadzie
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Czy przypadkiem nie chodzi ci o deklarację za październik dot. podatku
    odprowadzanego do 20-tego listopadda? Tu normalnie - podatek "pojedynczy".
    Dopiero do 20-tego grudnia odprowadza się podatek "podwójny"
    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam

    To tylko moje prywatne opinie

  • 3. Data: 2005-11-25 09:59:58
    Od: "ork10" <o...@w...pl>

    Chodzi mi o listopad płacony w grudniu, tylko może mylace jest
    bo szybki jestem:) ale mam duzo do zapłacenia i już policzylem.
    To jeśli "podwójny" to chyba jest bląd w programie do małej księgowości z
    Rzeczpospolitej,
    na którym bazuje.

  • 4. Data: 2005-11-25 10:30:49
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ork10" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo szybki jestem:) ale mam duzo do zapłacenia i już policzylem.
    > To jeśli "podwójny" to chyba jest bląd w programie do małej księgowości z

    Ale deklarację wypełniasz normalnie.
    Tylko płacisz podwójnie.

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

  • 5. Data: 2005-11-25 10:31:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    ork10 wrote:

> [...]
    > bo szybki jestem:) ale mam duzo do zapłacenia i już policzylem.
    > To jeśli "podwójny" to chyba jest bląd w programie do małej

    Nie znam tego programu więc gdybam. Być może ten program pokazuje ci co
    masz wpisać na deklaracji PIT-5, a nie co na poleceniu przelewu. Bo
    wszędzie oprócz przelewu ma być kwota pojedyńcza.

  • 6. Data: 2005-11-25 10:35:27
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Magdalena B <mdrudausuńto@poczta.onet.pl> wrote:
    > Ale deklarację wypełniasz normalnie.
    > Tylko płacisz podwójnie.

    Tzn. przy liniowym (PIT-5L) jest tak samo, jak przy progresywnym? Uolaboga,
    to ja lecę kupić trochę sprzętu :)

    P.

  • 7. Data: 2005-11-26 12:23:24
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Lec i kupuj, bo kazdy tak robi w listopadzie

    Pozdrawiam,

    Jakusa

  • 8. Data: 2005-11-26 21:21:25
    Od: "ork10" <o...@w...pl>

    Tak pewnie bym zrobił, ale chce kredyt i muszę miec jakieś dochody...

  • 9. Data: 2005-11-28 09:53:48
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Mozna też dodatkowo zapłacić wcześniej ZUS grudniowy - 30 listopad to też
    jest do 10 grudnia :)).
    Graszka.

  • 10. Data: 2005-11-28 16:08:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Nov 2005, Graszka wrote:

    > Mozna też dodatkowo zapłacić wcześniej ZUS grudniowy - 30 listopad to też
    > jest do 10 grudnia :)).

    ...dobrze że przypominasz :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd