  • Data: 2004-06-01 15:12:50
    Temat: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 1 Jun 2004 16:47:55 +0200, w <c9i53t$of8$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Darek
    W." <a...@p...pop.pl> napisał(-a):

    > Jakieś konkrety potrafisz napisać czy tak jak zwykle plujesz sobie dokoła
    > żeby nie wyjść z wprawy? Minęło parę lat od ostatniego starcia, ale widzę,
    > że obyczaje ci się nie poprawiły.

    A po co mam komentować jakieś chore pomysły różnicowania stawki VAT na
    "konsumpcyjne" itp. Czy Opel to już towar konsumpcyjny czy już luksusowy (bo
    Mercedes to pewnie luksusowy)? Czy może każdy samochód to już luksusowy?

    Zresztą to nieważne. Szkoda czasu na dyskusję nad tak chorym pomysłem jak
    różnicowanie stawki VAT w zależności od pomysłu jakiegoś urzędasa (albo gremium
    urzędasów).