  • Data: 2004-06-04 09:17:32
    Temat: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.58.0406032034190.932@athlon>, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Chyba nie ma mocnych żeby ci wytłumaczyć że CI SAMI.

    Spokojnie. Logike funkcjonowania VATu rozumiem.

    Chodzi mi o co innego, efekty uboczne komplikowania spraw:

    Jesli to taki spojny mechanizm to czemu czytam w gazetach
    o przekretach na VAT-cie siegajacych milionow zlotych ?

    W tym wypadku chyba ci co brali raczej nie wkladali
    skoro wyszli na plus.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl