  • 1. Data: 2005-01-07 15:53:47
    Temat: podatek liniowy
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Witam,

    Jest jakiś wzór na zgłoszenie, że chce się płacić liniowy podatek w DG?
    Dobrze pamiętam, że to trzeba do 20. stycznia zrobić?

    Czy może być problem, gdy to wyślę poleconym, a US przypadkiem "zgubi"?
    Lepiej się przejść (lub wysłać kogoś, żeby zaniósł) do kancelarii US
    i przybić pieczątkę na kopii?

    No i na koniec: jak rozumiem, wybranie liniowego powoduje, że nie mam
    w DG kwoty wolnej od podatku. A co z taką kwotą u pracodawcy? Czy mam
    mu zgłosić, że przestałem uzyskiwać inne dochody, żeby mi znowu zaczął
    ją naliczać? (Dużo poza tą kwotą wolną jest minusów liniowego?)

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 2. Data: 2005-01-07 16:01:10
    Temat: Re: podatek liniowy
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > ją naliczać? (Dużo poza tą kwotą wolną jest minusów liniowego?)

    Ja wiem jeszcze o braku mozliwości rozliczania się wspólnie ze
    współmałżonkiem oraz braku ulg (chyba wszelkich).

    T.

  • 3. Data: 2005-01-07 17:09:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005, Piotr KUCHARSKI wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Jest jakiś wzór na zgłoszenie, że chce się płacić liniowy podatek w DG?

    AFAIK nie.

    >+ Dobrze pamiętam, że to trzeba do 20. stycznia zrobić?

    IMO dobrze :) (oczywiście jeśli w 2004 NIE byłeś "19%")

    >+ Czy może być problem, gdy to wyślę poleconym, a US przypadkiem "zgubi"?
    >+ Lepiej się przejść (lub wysłać kogoś, żeby zaniósł) do kancelarii US
    >+ i przybić pieczątkę na kopii?

    Ja tam popieram zdanie Maddy: "kopia z ładnym datownikiem US to
    dobra kopia i lepiej mieć" :)

    >+ No i na koniec: jak rozumiem, wybranie liniowego powoduje, że nie mam
    >+ w DG kwoty wolnej od podatku.

    ...no chyba że jakieś INNE (nie liczące się do DG) pieniądze
    zarobisz :)

    >+ A co z taką kwotą u pracodawcy?

    Ano właśnie. IMHO dobrze prawisz....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-01-08 16:09:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>
    w wiadomości <news:crmbab$hic$1@absolut.sgh.waw.pl> wstukał:

    > Witam,
    >
    > Jest jakiś wzór na zgłoszenie, że chce się płacić liniowy podatek w DG?

    testowy formularz <http://www.ips-infor.com.pl/opisy/usrz.htm> -- potrzebny
    jest program druki IPS

    --
    In any computer system, the machine will always misinterpret,++++++

  • 5. Data: 2005-01-23 00:41:38
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > testowy formularz <http://www.ips-infor.com.pl/opisy/usrz.htm> -- potrzebny
    > jest program druki IPS

    A tak, znalazłem go sam i z niego skorzystałem. Ale dzięki. :)