  • Data: 2003-09-18 06:49:07
    Temat: Re: podatek od darowizny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Sep 2003, Slayer wrote:

    >+ Użytkownik "zenon" <m...@i...pl> napisał [...]
    >+ > o wartosci powiedzmy 85000zl, to zaplace podatku 14788zl.
    >+ > Moze jestem naiwny, ze sie dziwie, ale to jakas paranoja!!!
    >+
    >+ nie wiem co cię dziwi , masz mieszkanie o wartości 85000zł.

    ...od której to kwoty prawdopodobnie (zakładam że legalnie
    zarobione i kupione) odprowadzono PIT i VAT...

    >+ za niecałe 15000zł...

    ....zapłacone dodatkowo. Za to jak rozumiem że *wolno* je
    przekazać innej osobie ;), no bo "koszty papierkologiczne"
    w rodzaju notariusza, wpisu do KW itp. są na miejscu :),
    ale trzeba je ponieść osobno.
    Powiem tak: mnie to zdziwienie *aż tak* nie dziwi...

    pozdrowienia, Gotfryd