  • Data: 2008-03-28 10:08:34
    Temat: Re: podatek od remanentu likwidacyjnego
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    monia <m...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Jesli chodzi o Vat to zawiadomienie bylo na takim druku (taki otrzymałam z
    > urzędu)
    > http://img256.imageshack.us/my.php?image=29983053gq7
    .jpg

    O, druki dają? Ja napisałem:
    "Arkusz spisu z natury nr 1/2008.
    Spis z natury towarów na dzień zaprzestania wykonywania czynności
    podlegających opodatkowaniu.
    1. ..., cena zakupu..., podatek..., razem...
    n. ..., cena zakupu..., podatek..., razem...
    Razem: ... (słownie...)
    Spis zakończono na pozycji n."

    I to samo wysłałem do Dział VAT i Dział PIT. Mam nadzieję, że wystarczy.
    Wystarczy?

    > To co teraz zrobić tym podatkiem dochodowym, zapłacić to i siedziec cicho
    > czy tez napisać jakieś pismo?

    Zapłacić na pewno. No i ja bym nie siedział cicho, tylko wysłał ten
    remanent... :)

    p.