eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatki pit 37 , renta rodzinna, umowa o prace i um. zlecenie › Re: podatki pit 37 , renta rodzinna, umowa o prace i um. zlecenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatki pit 37 , renta rodzinna, umowa o prace i um. zlecenie
    Date: Mon, 21 Mar 2005 00:17:52 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <d1louv$8nm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d1lo9n$7n0$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-121.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1111385888 8950 134.124.144.121 (21 Mar 2005 06:18:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Mar 2005 06:18:08 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d1lo9n$7n0$1@news.dialog.net.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:137052
    [ ukryj nagłówki ]

    kolin82 wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie, bo nie bardzo sie znam na rozliczeniu podatkow
    >
    > pracuje(tu jest pobierany podatek), raz pracowalem umowa-zlecenie(pobrany
    > podatek) i otzrymue rente rodzinna (z pitu wynika ze tez byl pobierany
    > podatek), jak 2 pierwsze pozycje wpisze w pit37 to mam nadplate, natomias
    > jak dorzuce do tego rente rodzinna to wychodzi ze mam do zaplaty. Do zaplaty
    > wychodzi roznica z zaliczki na podatek pobranej i odprowadzonej do urzedu
    > skarbowego oraz nadplaty.... nie rozumeim tego za bardzo... bo jak wczesniej
    > nie pracowalem to wszystko bylo wporzadku, zadnych nadplat, anie do zaplaty
    > (przy samej rencie), a teraz jak w pit37 wklepie te informacje z pit40a to
    > dziwna niedoplata wyskakuje... czy sie myle czy nie??
    >
    >
    W zakładzie pracy nie powiedziałeś że masz rentę.
    I ZUS, i zakład pracy uwzględniał ci miesięcznie kwotę wolną od podatku.
    Czyli miałeś je dwie miesięcznie zamiast jednej.
    Teraz jedną musisz oddać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1