    From: "KisieL" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatki progresywne -obliczenia
    Date: Sat, 30 Nov 2002 15:15:53 +0100

    news:asaflc$9ej$2@news.tpi.pl...

    > Kurcze... co za zadania daja na kolokwium z obliczania podatków
    > progresywnych???
    >
    > Kisiel, rzuc jakis przykład. Nawet nie wiem czy potrafie... chociaz na
    > chłopski rozum to podatki progresywne liczę na co dzien :-)))

    mam takie progi

    - 20.000 -> 20%
    20.000->40.000 -> 30 %
    40.000->40%

    no i gosc cos takiego nam pisal , a ludzie jak barany przepisywali (
    studoiuje politologie-wiec hehe )

    19.000->3800->15.200 to jest ok:)

    teraz

    21.000->6300->14700 - tez
    no ale nagle gosc zamianil to 6300 na 5000 tys i nie wiem dlaczego
    i wyszlo 21.000.->5000->16.000=23.81

    no i dalej zadania sa podobne ze zaminenia pewna sume na inna
    i sie pytam jak (zasada) on to robi wedlug czego - wszystko inne rozumiem