  • 1. Data: 2004-05-17 14:49:16
    Temat: podatki w internecie..
    Od: "marcin" <m...@m...com.pl>

    Witam grupowiczow..

    Mam od jakiegos czasu pomysl na biznes. Wiaze sie to ze sprzedaza towarow w
    internecie, z wykorzystaniem systemow aukcyjnych. Zauwazam, ze wiekszosc z
    uzytkownikow tego systemu dziala zdecydowanie na czarno, co zdecydowanie
    utrudnia mi bycie konkurencyjnym, jezeli bede chcial prowadzic wszystko
    zgodnie z prawem. Dzialac na czarno nie chce poniewaz ja tak nie robie, poza
    tym nie jestem w stanie sam tego pilnowac.

    Ciekaw jestem, czy i kiedy u.s. -y zabiora sie za sprzedajacych na allegro i
    innych. Co jak co, maja tam niezla dokumentacje, wszystkie transakcje,
    potwierdzenia ich przeprowadzenia i lwia czesc odnotowana w systemie
    bankowym. Istny raj dla urzednikow. Czy cos sie zmieni ?

    Czekam na opinie..

    pozdrawiam

    marcin

  • 2. Data: 2004-05-17 14:52:33
    Temat: Re: podatki w internecie..
    Od: "Jacek Cywiński" <a...@p...pl>

> [...]
    > potwierdzenia ich przeprowadzenia i lwia czesc odnotowana w systemie
    > bankowym. Istny raj dla urzednikow. Czy cos sie zmieni ?

    tam jest zdaje sie płacony podatek ryczaltowy i nic us tam nie zrobi.

    pzodr

  • 3. Data: 2004-05-17 22:47:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2004, Jacek Cywiński wrote:

    >+ > Ciekaw jestem, czy i kiedy u.s. -y zabiora sie za sprzedajacych na allegro
    [...]
    >+ tam jest zdaje sie płacony podatek ryczaltowy i nic us tam nie zrobi.

    Hm... możesz podstawę prawną ?
    Oczywiście NIE MAM na myśli firm sprzedających na allegro, ale
    OF bez DG oferujące *nowe* przedmioty ! (bo używane bywają zwolnione).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)