  • 1. Data: 2003-03-19 10:16:03
    Temat: podpis na fakturze VAT
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    Witam

    Prowadze jednoosobowa DG. Odliczam koszty uzywania prywatnego samochodu
    (ewidencja przebiegu i wydatkow).
    Jezeli moim samochem jedzie ktos z rodziny (nie zona) i musi zatankowac
    paliwo, to czy moze poprosic o wystawienie faktury na moja DG i ja odebrac
    (tzn podpisac) ?
    Czy do tego jest potrzebne jakies upowaznienie, a jesli tak to w jakiej musi
    byc ono formie?

    Rafal

  • 2. Data: 2003-03-20 09:08:21
    Temat: Re: podpis na fakturze VAT
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    brutus wrote:

> [...]
    > Jezeli moim samochem jedzie ktos z rodziny (nie zona) i musi
    > zatankowac paliwo, to czy moze poprosic o wystawienie faktury na moja

    Może. Podpisuje oczywiście własnym nazwiskiem i imieniem.

    > Czy do tego jest potrzebne jakies upowaznienie, a jesli tak to w
    > jakiej musi byc ono formie?

    Jest potrzebne. Wystarczy w formie ustnej. Np. "Upoważniam cię zięciu
    do odbioru moich faktur"

  • 3. Data: 2003-03-20 13:03:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 19 Mar 2003 11:16:03 +0100), "brutus"
    <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Jezeli moim samochem jedzie ktos z rodziny (nie zona) i musi zatankowac
    >paliwo, to czy moze poprosic o wystawienie faktury na moja DG i ja odebrac
    >(tzn podpisac) ?

    tak.

    >Czy do tego jest potrzebne jakies upowaznienie, a jesli tak to w jakiej musi
    >byc ono formie?

    Może być ustnej :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 4. Data: 2003-03-21 08:20:40
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > tak.

    > Może być ustnej :-)

    dzieki, ale gdzie szukac jakiejs podstawy prawnej na ten temat?

    Rafal

  • 5. Data: 2003-03-21 09:23:08
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "brutus"

    > "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > odebrac

    > musi

    > dzieki, ale gdzie szukac jakiejs podstawy prawnej na ten temat?

    W KC..

    Boguslaw